Monday, April 4

hidup..teruskan...

dh lama rasanya x berceloteh dalam blog ni..busy la katakan..memang 2,3 bulan ni asyik busy memanjang..busy dengan anak2 murid aku yang xabis2 dtg dn pergi..yg dh abis course kne la pergi..yg baru register..selamat mendengar aku ber'potpet potpet' lah ye..hehehe...memang..aku masih lagi menunggu pangilan daripada permanent employer aku which is MOE.haha..dh dekat setahun aku menunggu surat mu wahai MOE..tp xkunjung tiba jua...oleh yang demikian, aku terus merempat di sini smpai sekarang..hahaha

hidup mesti terus..yup..nothing can deny that accept u r willing to take the shortest road available..just commit suicide..your life is end..haha..senang je ckp kan..hahaha..owh..ad satu benda yg mgkin menarik la utk di kongsi...


AKU DAH ADA KERETA!!!!

hahaha..cik lala..sila jgn jeles..nnti i bg u merasa drive myvi kecik i ni..hehehe..myvi jelah yg aku mmpu..nk bli bmw xde pitis aku ni..tp aku dh cukup bersyukur..bnyk bnda dh berlaku..kereta..gaji naik(ahahahaha), konflik dkt opis..mcm2 lah!tp one thing for sure...i have grown up a lot! and i like that fact!hehee..anak murid ku..jgn risau..u will get my 110% in each lesson! that is  my promise..

No comments: